.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حوزه انتخابیه شرق مازندران؛
محمد جمشیدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد+ بیانیه
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ...
محمد جمشیدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد+ بیانیه

شمال نیوز: محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم کناره گیری کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، متن پیام دکتر محمد جمشیدی به شرح زیر می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 به استحضار مردم شریف شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه می‌رساند: اینجانب دکتر محمد جمشیدی اردشیری با توجه به تاخیر در حضور در عرصه انتخابات و عدم فرصت کافی برای امر تبلیغات و همچنین انتساب سببی اینجانب به بیت آیت الله محمدی لایینی و نامزدی حضرت آیت الله محمدی لایینی در انتخابات خبرگان رهبری و تصریح مکرر و قطعی بیت ایشان بر عدم حمایت از نامزد مشخص در انتخابات مجلس شورای اسلامی که حضور اینجانب موجب ‌شائبه هایی در فضای انتخابات می گردید ،

 

به جهت جلوگیری از هرگونه شائبه ای قبل از شروع زمان تبلیغات، انصراف رسمی خویش را اعلام می نمایم و از خداوند بزرگ برای نظام اسلامی پایداری و موفقیت، برای مقام معظم رهبری سلامت و طول عمر و برای مردم منطقه نماینده ای امین و کاردان را خواهانم.

 

همچنین از عوامل محترم اجرایی و نظارت بر انتخابات و شورای محترم نگهبان و کلیه کارگزاران نظام درگیر در انتخابات تشکر می کنم.

 

با احترام محمد جمشیدی 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.